İstanbul'da iki ilçede planlı su kesintisi uygulanacak
İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi (İSKİ), Kağıthane-Çeliktepe isale hattında gerçekleştirilecek bağlantı çalışmaları nedeniyle Kağıthane ve Sarıyer'in bazı mahallelerinde su kesintisi yaşanacağını duyurdu.
İSTANBUL - BHA
İSKİ tarafından yapılan açıklamada, Kağıthane-Çeliktepe isale hattındaki çalışmalar kapsamında planlı su kesintisi uygulanacağı belirtildi.
Buna göre, yarın saat 14.00'te başlayacak kesinti, çarşamba günü saat 04.00'e kadar sürecek. Toplam 14 saat boyunca Kağıthane ve Sarıyer'deki bazı mahallelere su verilemeyecek.
Su kesintisinden etkilenecek mahalleler ise Kağıthane'de Merkez, Hamidiye, Yahya Kemal ve Seyrantepe; Sarıyer'de ise Ayazağa ve Huzur mahalleleri olarak açıklandı.